Bezorging

 

Tot editie 11 (23 mei 2019) werd uw gids altijd op donderdag bezorgd. Door een aanpassing in het bezorgmodel van PostNL kan het zijn dat uw gids voortaan op woensdag bij u op de mat valt. Wij begrijpen dat dit even wennen is. TVFilm blijft verder dezelfde vertrouwde gids die u van ons gewend bent.

Uw TVFilm wordt uiterlijk donderdag voor 18.00 uur bij u bezorgd. Heeft u de gids niet ontvangen of is de gids beschadigd? Geef dit aan ons door met een bezorgklacht. Als u uw klacht voor maandag 17.00 uur doorgeeft, sturen wij u de gids gratis toe. Na maandag is het helaas niet meer mogelijk om u een nieuwe gids toe te sturen. Uw abonnement wordt dan kosteloos met één editie verlengd.

Als u een bezorgklacht doorgeeft, kunnen wij uw klacht ook doorgeven aan PostNL. Op deze manier wordt de postbezorging bij u in de buurt verbeterd.

Een bezorgklacht geeft u eenvoudig door via Mijn TVFilm.

Een bezorgklacht doorgeven via Mijn TVFilm kan alleen met een account voor Mijn TVFilm. U vindt hier meer informatie over het aanmaken van een account.